Fredag

Här sitter jag på tåget och är sjukt nöjd över att jag äntligen kan utnyttja de kuponger till gratis internet som jag fick av min moder någon gång i våras. Dessutom finns det eluttag på detta tåg, så jag är närapå helt hysterisk.

Idag har jag tillbringat min tid i skolan, något som jag för övrigt tycks göra alla dagar i veckan förutom lördag och söndag. Undra varför?

I helgen ska jag inte göra så mycket, kanske fika lite med gamla klasskompisar om de minns det(vilket jag till viss del tvivlar på eftersom vi bestämde det när vissa av de var i vad jag tror var ett relativt onyktert tillstånd) och hänga runt lite. I eftermiddag ska jag och mamma dessutom till IKEA och köpa tvättkorg till mitt stackars äckliga rum i Hallsberg som jag funderar på att möblera om lite på söndag när det är storstädning som gäller.

(Här ska det då vara en bild men eftersom det blev bara jätte dåligt när jag tog så får alla nöja sig med denna text).


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0