Back on track

Nu är jag tillbaks till ett snöigt Hallsberg efter tre sjukt bra dagar i Linköping på universitetet. Dagarna har verkligen varit hur givande som helst, och jag är riktigt taggad på Linköping nu efter gymnasiet. På universitetet fick vi göra allt från att gå på små föreläsningar till att gå på sittningar! Nu är jag galet trött efter dessa tre dagar och sitter nu nedbäddad i min säng och ska snart vänta på John Blund men tänkte prata med Jonas först, men de har ju träning till 22.30 så det blir en seg men värd väntan. Jag förstår inte hur man kan träna så sent, usch.

Jag har även hunnit höra av mig till Evelina ikväll vilket jag inte har gjort på år och dagar känns det som. Ajabaja! Jag saknar henne och det är så tråkigt när man liksom glider ifrån varandra, men det ska vi reparera.

Sov gott mina vänner, imorgon är det bowlingkm. Tagga!

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0