TORSDAG

Idag har vi varit mycket busy. Vi har hängt, spelat kort och klippt mitt hår. Detta gick mycket bra och jag är nu snyggare än snyggast. Så snygg att Carin försökte döda mig ett tag, men jag slapp undan när jag lyckades gömma mig på mitt rum.

Nu glor jag på Pernilla Wahlgren reklamen, hon är himla söt hon den där Pernilla. Och jag tror verkligen på reklamen, jag ska banne mig köpa den där hårfärgen imorn. Leve pernilla färgen!!!

Vi har söta dagens outfit bilder som jag inte lyckas få in i datorn, men jag jobbar på det.


Men så länge får alla våra (fem?) söta läsare nöja sig med denna söta ex-veckans babe. Vem han är skriver vi inte, utan den som gissat rätt vinner en hemlig present!!! Skynda tävla, tävlingen stänger om ett tag.

Elin

Kommentarer
Postat av: taxkorven

Som enda användare av ert kommentatorsfält känner jag mig ganska säker på vinst, haha, en häst, bil eller lägenhet hoppas jag på! Det är svåger jonas leandersson, snabbast i de värmländska skogarna, inklusive bjärv och annat småvilt.

2009-05-07 @ 22:15:47
Postat av: Johanna

enda? Hmm... fan att jag är så seg jag ville ju vinna en bil. Det är klart det är skorpan! :D

2009-05-08 @ 07:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0