ett två tre jag kan inte se

okej nu står det kanske 10-0 till elin i bloggning, jag ligger verkligen efter. snart kanske elin avskedar mig från bloggen. today har vi tvåangirls varit i örebro och spanat runt lite i affärer, jag fyndade ett par skor så nu är även jag ägare av ett par gladiatorsandaler. just nu sitter jag i mitt rum halvdöd och börjar tyvärr inse att klockan närmar sig sex, vilket innebär träning. usch, är verkligen inte sugen på träning idag, OL-intervaller i en blöt och kall skog, som tur är har jag elin så hon får väl dra med mig :) det som uppmuntar mig lite nu är att efter träningen blir det cancerkorv till mat, yeah!

dessutom är det bara 23 dagar kvar tills jag är 18, den ni!

au revoir/ cajjisbajjis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0