blä

ibland är livet himla orättvist. speciellt den dagen ett antal veckor sedan då jag fick reda på att jag var allergisk mot tomat, denna allergi har tagit mycket hårt på mig då jag inte längre kunde ha massvis med ketchup på allt. dessutom insåg jag att jag aldrig mer skulle kunna äta pizza eller den starka goda tacosåsen.

i skolan när det är rätter med tomat får jag oftast ta den andra alternativa rätten men ibland är jag ett specielbarn vilket innebär att köket i skolan har lagat en speciell maträtt enbart för mig, lyx kan man tycka. det kan jag delvis hålla med om, okej jag kan gå med på att köttfärssåsen är godare än en vanliga men dagens måltid var verkligen ett bottenskrap, och det är då man undrar vad man har gjort gud för att förtjäna denna mat? dagens måltid bestod alltså av äcklig rosa kassler med en mindre charmig sås på. konsistensen och färgen säger sitt. 
/carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0