Utkast: tyvärr måste ...

tyvärr måste nog carin och elin meddela att dagens outfit börjar imorgon för just nu är vi båda nyduschade och halvnakna efter vårt hårda träningspass så det blev ingen bild, men imorgon då! :)
idag är det måndag, och inte vilken måndag som helst vår kära lilla vän klara fyller 18 år, nu är hon myndig och får köpa folköl tjoho!

sen vill jag tycka lite synd om mig själv idag, för imorgon har vi matteprov, uschusch. jag är redan jättenervös och kommer inte kunna sova som vanligt inatt, som alla andra nätter innan matteprov, uhhh. sen idag på idrotten hade vi redskap och då skulle jag och klara göra som en volt över varandra då man ska landa på fötterna, och då när klara skulle dra över mig över henne och jag ska volta ett varv så tappar vi greppet om varandra så jag landar rakt på huvudet istället för på fötterna, ajaj. så just nu sitter jag med en insmord nacke och axel som är varm och luktar jenka-tuggummi. det dånar i nacken och det känns som att den typ är 2000 m tjock och att det är en pinne rakt igenom hela nacken så jag inte kan böja den åt höger :( , dessutom har jag varit dimmig i huvudet hela dagen sedan fallet gick av stapeln, vådar inte gott imorgon inför matteprovet. 

menmen, sånt är livet och jag ska vara glad som överlevde och inte bröt nacken. nu ska jag vara positiv och glad. dessutom är elin väldigt söt. 

carin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0