Torsdag

Befinner mig nu på Info layout och Företagsekonomi B lektionen. Skönt, två timmar slapp eftersom jag är en naturbegåvning på allt vi gör.

Imorse gjorde jag en insats för världsfreden då jag gick upp på första ringningen. Bra jobbat Elin. Dock har det medfört att jag är mycket trött nu. Vilket kommer medföra att jag efter skolan kommer däcka i sängen istället för att packa min väska och städa mitt golv vilket är en nödvändigt ont eftersom Jonas kommer imorn.

För ca 40 minuter sedan hände en mycket sorglig sak. Jag råkade fastna i stolen med min kjol så när jag vickade bakåt med den så gick kjolen sönder. Jag blev mindre glad och svor ett antal gånger. Så många gånger att mina datorgrannar började skratta åt detta plötsliga känsloutsläpp.

Men, sorgen var kort. Strax efter så hittade vi Lilian som hade natur-miniräknaren. Jasså, det hade hon tänker ni då? Ja det hade hon. Här är det så att natur har en bättre miniräknare än oss som går sam som har den vanliga blå Texas miniräknaren. På den svarta natur räknaren kan man ha spel. Och Lilian hade bilspel på sin! Wonderful! Detta var nog dagens bästa. I alla fall hittills.

Jag ger er också Dagens outfit, dock en gammal bild. Linnet är idag vitt.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0