tisdag

Ja som ni kanske märkt så kommer dagens outfit kanske idag. När Carin kommer tillbaka från antagligen backrunda eller skola. Jag vet inte vilket eftersom jag satt hos martin och tittade på tv ett tag. Men jag misstänker det senare. Eller s kanske hon skriver prov.

Jag har i alla fall sprungit gårdagens backrunda alldeles själv på eget bevåg, och är i skrviandets stund sinnessjukt trött. Jag tittar på Ugly Betty samtidigt som jag lider av att någon har stökat ner mitt rum. Någon borde städa, det ser ut som ett skithål. Jag gillar det inte. Men jag vet inte vem som gjort det..

Igår satt jag hela kvällen och försökte boka vaccinations tid men det gick inte och då blev jag riktigt arg. Usch. Men jag ska göra ett nytt försök snart.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0