Tiosdaggggg

Detta är helt fantastiskt, inte nog med att vi får kommentarer numera. Vi får roliga sånna. Det jag under de senaste timmarna börjat tänka på är dock vad den hemliga människa som sa att jag skulle ta det öga mot öga tänkte när den var anoonym. Detta har jag funderat och vänt in och ut på. Men icke, inget svar.

Sen har vi ju då min syster. Du är faktiskt fruktansvärt rolig ibalnd måste jag erkänna. Alla dessa (ja okej då, typ fyra) himla fyndiga kommentarer är kul. Det är roligt att läsa. Tänk om du var så live hela tiden. Det skulle vara som två jag! Fantastiskt! Eller som Ebba von Sydow skulle sagt, F A N T A S T I S K T !

Nog om detta. Eftermiddagen spenderades i fåtöljen där jag efter mycket om och men somnade till Tyra Banks show och sedan vaknade till Top model. Sen togs beslutet att dra oss mot Ica, där vi bestämde oss för taco till middag. Föreställ er vår förvåning och ilska när vi inser att det finns ingen, INGEN, taco krydda. Ingen alls. Inte Icas, inte den vanliga, inte den starkare. Inte ens på lagret!! WHAAAT?

Men eftersom vi är två mogna kvinnor köpte vi fajita mix krydda istället. Smakade helt okej faktiskt. Efter inköpet promenadade och jag Ribban till Kupan och hittade inget. Sen hem igen, via Netto.

Nu har vi ätit och jag har duschat en andra gång och måste snart städa för det ser ut som en stor bajskorv här inne. Jävla oflyt hela tin, som Pölsa sa.

Elin

Kommentarer
Postat av: svankvinnan

Precis vad jag alltid sagt, jag är som ett mobilt lustiga huset, jättekul och skelögd alltså. Taxarna hälsar, felix har tuggat sig ännu längre upp på sladden i hallen och till och med fått loss spikarna ur listen, gotte.



PS. Ekorrar är blodtörstiga små satar.

2009-04-02 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0