Melodifestivalen

Min lördagskväll är nu förgylld. Jag trodde ett tag, precis som Måns, att han skulle vinna. Och han ledde ju länge, så vi hann alla börja skaka av rädsla.

Tills rösterna från svenska folket kom in. Och gissa vad vi skrattade här i tullinge när vi upptäckte att han inte skulle vinna. HA! Snacka om att bli snuvad på konfekten. Hahaha. När 144an delades ut började pappa finssa på ett ondskefullt sätt och själv kände jag hur ett leende spreds i mitt ansikte. Jag kan tänka mig att Måns reaktion när han fick sin poäng var motsatta, och vad skulle  Jag inte ge för att få se Måns min när det gick upp för honom att han inte skulle vinna. Hehe.

Något annat som också var väldigt roligt var att varken det grekiska bidraget eller hon Molly fick några poäng förutom de som de fick av den internationella juryn. Piiiinsamt.


Moahahaha
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0