måndag

mjau, nu är jag inte orangehårig och uppriven som sist jag försökte mig på en färgning av mitt hår, nu kan jag till och med ha mittbena utan att se ut som en tiger på huvudet,  är helt enkelt ganska nöjd denna gång ändå finns det lite saker att slipa på, dock syns det nästan ingen skillnad trots att 6 cm klipptes av. jag vet, ingenting mot elins radikala hårklippning men för mig räcker det, jag är en mes i know!

jag har även provat på att förstå lite fysik idag, vilket jag kanske inte lyckades så där jättebra med men jag småsmå framsteg, tror jag. förövrigt var det konstigt att vakna upp en vardag på kapplandsvägen 8 och äta frukost med sin familj, men det är himla skönt. och imorgon är det en till studiedag, underbart! så nu kan jag vara vaken hur länge som helst ikväll utan att behöva gå upp tidigt, yes ! nej nu ska jag lindra min hals som börjat bli sjuk.

carin

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag kommit halvvägs geno er förträffliga blogg, och ärligt talat det var den absolut bästa jag någonsin läst. Herregud kära syster vilken författarbegåvning du är och carin du är ju så snygg att man tappar visdomständerna i tonårsavundsjuka spasmer. Modebloggsposerna är klockrena! Dock skulle gärna taxarna vilja synas på bild oftare och för mina egna nervers skull uppskattar jag om ni pratar med små bokstäver om er alltför frekventa nakenhet. Det är lite för mycket o-r-g-i-e över det hela för min (frikyrkliga) smak. Tänk på att man helst inte ens får titta på någon av motsatta könet, eller samma kön om man nu råkar vara lagd i den riktningen, före äktenskapet. Håll ögonen stängda alltså, amen.



PS. nu när jag upptäckt er blogg kommer jag skapa en egen miniblogg i erat kommentorsfält. MOHAHAHA!!

//Svankvinnan

2009-03-16 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0