måndag

klockan är 21.35 och ännu en dag är avverkad här i hallsberg. okej iallafall senare dagen är avverkad i hallsberg, jag vaknade ju faktiskt upp i askersund i morse och tog tidiga bussen hem, jättetidigt. ibland tycker jag faktiskt synd om alla  som bor på ute i ingenstans och måste åka buss i typ 10000 år bara för att komma till skolan. idag har både jag och elin varit duktiga och tränat, först klämde vi en backrunda och nu är styrkan även avklarad, pjuu vi var helt döda på styrkan men vi tog oss igenom det tillsammans. jag har kommit på att jag verkligen tycker om min och elins nyinköpta ost, hushållsost från ica, det är verkligen kärlek och respekt över den osten. nog om idag,
sleep well cykelställ  /carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0