Lördag

Som synes har uppdateringarna varit lite sämre under slutet av veckan. Detta beror enbart på att vi fått ett tillskott i familjen, nämligen en ny guppi. Han gör numera Sunken sällskap i det vackra akvarielandskapet.

Det har varit mycket jobb med att få honom att lära sig hitta i akvariet och liknande saker. Men nu trivs han som fisken i vattnet (oj ordvits). Detta är en skön känsla för oss alla. För Sunken eftersom hon inte längre är ensam och behver gråta, och för Cajjsunk.blogg.se eftersom vi inte behöver oroa oss över vem som ska ta hand om Sunken.

Jag befinner mig för tillfället i Karlstad, efter mycket om och men, och idag har jag tränat, handlat och läst ut min bok. Den var bra. Nu är det hockey på tv, så jag måste skynda iväg.


HEJ DÅ!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0