torsdag

Igår kväll såg jag en räv utanför huset som trippade förbi vid klockan ett. Anledningen till denna sena timme var att vi ville titta på morden i midsommer på moders dator, men det funkade inte så vi spelade rummy i väntan på att det skulle fungera. Sen fungerade det inte ändå. Sen hade en av taxdjuren kräkts/kissat i vår säng så jag gick ut för att ta reda på mamma som var ute med dem och då såg jag räven.

Idag har vi fiskat och vi var närmast fisk denna dag än någon dag. Jag och Jonas såg en abborre. Taxarna badade, även om vissa av dem var lite skeptiska. Men med lite våld går allt.

Jag är fortfarande inte frisk, utan går snarare i vågor. Igår höll jag på att vara frisk, så idag är jag halsont igen. Kuul. Nej


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0