Söndag


Idag firar vi GULDJOPPE, som tog guld i stafetten. Jätte grattis, du är bäst. Jag är så stolt så jag skulle kunna spricka nu:)

I Hallsberg är det tomt, bara jag och Marremus här. Carin är hos Jonas2 och alla andra har nog gått upp i rök. Alla dörrar är stängda så jag har stängt min med. Jag föll för grupptrycket.

Denna vecka är en mycket mycket ovärd vecka, imorn så leker vi på svenskan och har idrott. Sen är vi lediga tisdag och onsdag och sen slutar vi på torsdag. Dock är det kanske bra eftersom jag kommer kunna flyttstäda sjukt mycket. Kanske. Om Jag orkar. Chansen att detta händer innan onsdag kväll är liten.



Elin


PS. Carin; du får skylla dig själv. Ha i åtanke att jag har fler bilder där den kom ifrån;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0