Onsdag nr7(8 om man ränkar med Carin vilket jag förmodligen inte gör.. tror jag)

Ja, nu finns det inte så mycket mer att säga. Jag har tömt ut dagens innehåll och kan därför inte berätta vad jag gjort under dagen i detta inlägg. Det kan ni ju faktiskt läsa själva, för jag antar att alla som läser här inte är hjärndöda.

Så då återstår frågan, vad kommer nu? Ska jag göra som allas vår blonda bella och lägga upp en bild på mig själv i min vackra ansiktsmask (jag vet inte om hennes var just vit, men min är det punkt)? Eller ska jag bara rabbla upp en massa skit som igen får ut något av att läsa som vanligt? Jag tror jag redan gjort mitt val och det är väl rätt uppenbart.

Imorn bär det av till Karlstad
God natt,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0