mjau

Jag har åter igen varit väldigt lite aktiv när det gäller bloggandet, det är ju sommar och med det massa aktiviteter. Nu har jag kommit hem från Jonas2 efter en några fullspäckade dagar fyllda av bad, sol, badminton, shopping och flyttning till lägenhet. Som sagt igår flyttade vi Jonas mammas möbler och kartonger i solskenet till motala, det var galet varmt och svetten forsade men det blev bra och efteråt kände man sig lite duktig när man satt i den nya lägenheten och Jonas morfar kom med pizza till oss (kycklingrulle minus tomat för min del). Nu sitter jag hemma svettig framför datorn och har nyss varit ute på ett skogspass med pappi i skogen, mycket varmt där också. Nu återstår Ernst på tv sen blir det nog en tidig kväll för imorgon ska jag iväg till sommarstugan för en lång lång tid där så jag återkommer väl till en dator om en vecka, lev väl.

carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0