Måndag

Idag var taxarna för en gång skull tysta. I alla fall fram till halv tio när min inte så begåvade syster kom hem och plingade på dörren. Jag öppnade inte för jag sov och fattade inte vad som hände riktigt. Jag tänkte att det är säkert bara hempapper eller något. Men när jag skulle återgå till min sömn så gick ju detta naturligtvis inte eftersom djuren satte igång. Tack Malin. Sen efter ett tag så hör jag att dörren öppnas och hon går inte. Jasså minsann, hon har nycklar så hon plingar på? Smaaaart.

Jag är i alla fall mindre glad över detta, men när jag gick till kylen hittade jag vattenmelonen som mamma köpt. Då blev jag genast lite gladare. Dock sparar jag den till Days of our lives. Hahaha.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0