Hej

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade, jag skyller på min skärgårdsvisit och alla tävlingar jag sprungit. Jag får nog höja Elins blogglön eftersom att hon har varit väldigt effektiv. Dock kan jag meddela att min fader ska fixa internet till sommarstugan så nu kommer även jag kunna vara lite mer aktiv. Under dessa dagar av inaktivitet vid datorn har jag mestadels sprungit och spelat Yatzy, mycket mycket omväxlande. Idag när jag kom hem från kusten åkte jag till posten och hämtade mitt körtkort, det blev inte så jättebra, ser mest ut som en arg geting men det är det värt, körkortet fungerar ju ändå. Så nu har jag ytterligare lite vuxenpoäng när jag har ett körkort i plånboken. Nu är det kväll och jag sitter ensam hemma då min familj har övergivit mig för andra nöjen. Imorgon bär det förhoppningvis av till Jonas2. Nej nu ska jag fortsätta min kamp i tvättstugan så mamma blir glad när hon kommer hem.
Au revour / Carine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0