Hej och hå

Uppgång tidigt i morse för att styra kosan mot Hallsberg där flyttning av rummet stod på schemat. Flyttningen gick under omständigheterna bra och nya möbler har inhandlats, så nu är mitt nya rum mysigt och fint igen. Så nu bor jag alltså en trappa ner, mittemot Elin. Så nu kommer jag och Elin kunna vinka till varandra hela tiden mellan våra rum, och diskutera  om vi ska äta vitlöksbröd, chips, ben&jerry eller pasta till middag utan att gå ut från våra rum, toppen!

Nu har jag varit med mamma och handlat mat och diverse saker till oringen där vi tillbringar nästa vecka. Så snart är alla förberedelser färdiga, jag har bara två feta väskor att packa men det ska jag nog klara upp under kvällningen. Nej nu ska jag springa till köket och laga mat.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0