Fredag

Dagen visade sig vara mycket mer kreativ än jag väntat mig. Detta eftersom jag fick för mig att sy en klänning. Jasså, detta kan ju inte ha tagit allt för lång tid, tänker ni. Men det gjorde det, jahaja varför det? Jo det kan jag berätta för er alla, jag förmodar nämligen att ni är mycket intresserade. Alt detta var för att; symaskinen befann sig i Bruksvallarna och jag var tvungen att sy allt för hand. Men det blev ändå relativt bra. Jag är rätt nöjd. Mer om detta i framtiden. Nu ska jag ägna mig åt dukning, men främst åt Scrubs avsnittet som inleds med Behold Julie Quinn Haaaaaaa!



Elin


Kommentarer
Postat av: scrubs<3

imagie me and you, i do i think about....Behold Julie Quinn, Ahhhhhhhhhhh We fell in love so quickly, so we deside to sattle down, and buy some property, and build a deck on it !

2009-07-03 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0