Etapp 2

Okej åter igen en dag av ett misslyckande i skogen. Idag har jag bommat bort mig rejält i skogen, bomtiden rör sig väl om 8 minuter för mig idag och för Elin något liknande skulle jag tro. Den enda ljusglimten för mig denna dag var att jag slog fröken Elin med 40 sekunder så nu står det 1-1 i våra matcher. En tung och efterlängtad kvittering. Totalt i detta oringen är vi riktigt pissdåliga och det är nästan pinsamt att titta i resultatlistorna.Nu finns det bara en väg för oss och det är uppåt vi kan inte ligga där nere i resultatet och dega vi ska upp till Cajjsunks nivå. Kämpa på!  

Sammanfattningsvist har dagen varit bättre än igår då vädret har bjudit på solsken och lite värme. Och med några ord kan vi beskriva dagarna ur orienteringsyn: we dont like the forrest in Oaklake.

Nej nu ska jag avrunda denna dag framför tvn för att ladda om till imorgon. Då ska jag inte äta gröt till frukost för det har visat sig att gröt inte ger något vidare resultat.

Cajis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0