ny vecka

back on track igen i hallsberg efter en mysig och mycket trevlig resa i sälen, där allt från pulkaåkning till "gissa-bröstet"-tävling stod på schemat. det blev mycketmycket härlig skidåkning också, tres bien! så nu är jag i hallsberg och denna vecka har min bättre hälft lämnat mig som ni förstått för en praoplats i karlstad, det känns alltid lika roligt att bli bortprioriterad av en praoplats, men that´s life. jag hoppas iallafall att elin har det bra uppe i karlstad och jag vill påpeka att vår lägenhet är lite extra tom. ingen frukostvän, ingen kasta-potatisvän eller städvän dock har jag ju ribbispibbis så vi kan iallafall skjuta multivitaminkorkar när luster faller in, och för att ensamheten vid matlagningen denna vecka har jag bjudits in till klara och malin, så nu slipper jag svälta det är bra.  nej nu ska jag äta chokladboll/ carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0