jshkdbahsfa

Gårdagskvällen spenderades i sängen tittandes på tv. Vi såg film, World Trade Center på fyran. Det var första gången jag grät på riktigt när jag såg en film, och jag gjorde det ordentligt. Två tredjedelar av filmen låg jag och tjöt. Det var en bra film tyckte jag, trots detta.

Idag gick vi upp för en timme sen och åt snabbmakaroner till frukost. Nu sitter vi och tittar på tv. Veronica Mars igen. Hahaha. Senare ska vi kanske träna tror jag. Kanske. Gå till gymmet eventuellt.

Senare kommer Carin, och hon är trevlig.

Elin och Joppe.

Kommentarer
Postat av: HORA

BLOGGA DÅRÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-13 @ 22:33:20
URL: http://myspace.com/youburyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0