im back

jag vill bara berätta för alla som undrar vart jag varit under alla dessa dagar och till er som saknat cajjdelen av cajjsunk så vill jag bara meddela att jag har haft en bloggpaus för att lära mig andas eftersom att jag i vanliga fall är så hiiiiimla upptagen, det händer ju så mycket spännande och viktiga saker i mitt liv, så jag har varit tvungen att prioritera vissa andra saker, ganska tråkigt men nu är jag tillbaka iallafall. och i min comeback vill jag bara uppmärksamma er på att top model börjar imorgon klockan 20.00 ! årets tv-höjdpunkt is back, är det inte underbart? se det för det kommer jag göra, cajjsunk(L)top model!

caaaaaaaaaaaaarin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0