Sluta och tjut.

Detta har varit en dålig blogghelg. Vi har varit väldigt busy, med en himla massa träning. I fredags ägnade vi aftonen åt att spela fotboll, tyvärr vann Carins lag över mitt då de hade FiskarN Lollop vid målet. I lördags sprang vi en bajsig bana i snön och missade rätt friskt till en och sen var det spinning och The Illusionist. Igår bangade Carin och lämnade mig och Klara att klara oss själva.  Vi tog oss fram på en ca 8 km lång bana i en knapp halvmeter nysnö ovanpå hyggen och andra kul saker. Det gick dock bra, vi skötte oss exemplariskt.

Idag har jag hängt i skolan och varit sur på en tjock tjej i maten som vägrade flytta från bordet vi ville ha och bara skrattade åt oss istället. Det slutade med att vi inte bara fick sitta i den äckliga äckliga matsalen, alltså det lilla rummet där sär sitter på den äckliga bf/bygg/fordon sida, utan att vi också märkte att blodpuddingen var så äcklig så vi fick äta fil istället. När jag säger vi refererar jag alltså till mig och Lollop.

Sedan hoppade jag över träningen och sov samt spelade kort med Carin, Jonas och Klara istället. Sen åt vi mat och sen bar det iväg till styrkan där jag kände mig som en tjock mask som höll på att dö.

Som om detta inte skulle vara nog har nu, som sagt var, Och också dött. Eller, han var i knappt levande tillstånd när jag hittade honom och det kändes som mest humat att avliva honom genom toaspolning. Jag är nu orolig att jag själv ska dö i ensamhet där i akvariet.. Men jag får göra mitt bästa när det gäller att hålla mig själv vid liv. Något annat jag måste jobba på är att hålla mina blommor vid liv, den ena ser nämligen ut som nedan.




Elin

Kommentarer
Postat av: fiskeN

fiskar behöver sällskap, skaffa nya!!!!

2009-02-10 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0