onsdag i ditt hjärta

idag stod kvarntorp på schemat och det var inte nådigt. innan vi började springa var jag lite sur och tänkte inte springa med någon (eftersom inte elin var med) och defenitivt inte springa uppför, men tji fick jag. krabban och olpestolpe tvingade med mig runt, så jag sprang runt på den där illaluktande högen i evigheter, både upp och ner typ hundra meter snö, sjukt jobbigt  jag tvekar på om jag kommer kunna gå imorgon. dock var olpis och krabbis ganska snälla och peppade mig, puttade på mig och pratade med mig så jag överlevde :) när vi sedan skulle åka hem från träningen rungde jag min sambo och bad henne ha maten på bordet när jag kom hem, och vad har man när man kommer hem sen då? jo en romantisk middag nästan helt klar, min sambo är allt bra!

och nu till dagens höjdpunkt: man skulle ju kunna tro att jag ska nämna lilloskars födelsedag, han fyller ju trots allt 17 år, men icke sa nicke. dagens höjdpunkt är utan tvekan finalen i top model 11, omg vi är såååå bänkade framför tvn.

nej dags att kila ner en sväng till ica för att ladda upp födoförrådet. tjingeling/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0