helg i hallsberg

hm, lite dålig uppdatering här på bloggen har det nog allt varit, jag skulle tippa på att detta beror på att vi är två mycket upptagna och framgångsrika kvinnor, och då när de kniper med tid hamnar oftast bloggen i kläm. men nu ska jag iallafall försöka styra upp ett inlägg och berätta om denna helg som just nu pågår. igår tillbringade vi våran fredagskväll i bollhallen med en fotboll och några styckna tappra individer från olgy. där spelade vi tillsammans en saftig fotbollsmatch, det var helt enkelt en hård och besynnerlig match. när all svett, allt blod och alla tårar var slut begav vi oss hem för att köra lite svensk skitgubbe och regardent de la tele.

eftersom att det är träningsläger this helg så blev det en tidig natt, och efter ungefär åtta timmars sömn mötte jag upp min bättre hälft och ploppe vid frukostbordet där vi laddade stenhårt inför lägrets andra pass, vintercup i snö, tillåt mig jubla av lycka. men vi kom iväg och tillochmed hem, vill bara tillägga att det var mycket kallt och varken rolig skog eller bana, helt enkelt sletigt men i mål kom vi. vi var en tapper trio (då även klara ingick i cajjsunks seriösa träning) som kämpade och elin lyckades även visa sin bara stjärt för en viss Mr X, mysigt. nu sitter jag här och har precis duschat av mig all skogsaids och svett och väntar på att mina vänner ska komma hem från film-spinningen som jag stod över pågrund av tidigare sjukdom i veckan. nej, dags att ta tag i den förbaskade tvättmaskinen för det lär väl ingen annan göra?



carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0