Torsdag

Nu är det torsdag vilket egentligen innebär elevhemsskvaller. Men vi väljer att dra ut på er ivriga väntan och sparar skvallret tills måndagkväll, det blir helt enkelt en skön start på nästa vecka.

Idag har jag förövrigt sprungit distans med brudarna. Det var faktiskt riktigt roligt och trevligt, och jag var inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara efter sjukdom. Nu ikväll är Jonas här och han har varit lite hängig och trött så jag har matat honom med Bridge Blandning så nu börjar han repa sig. Snart kommer väl sockerhumöret igång.
Franceska åkte ur Paradise Hotel vilket var väldigt bra. Nu är dagen nästan helt fulländad.

Adjöken / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0