Söndag

Eftersom bloggen blivit försummad under helgen av diverse anledningar (Carin har förmodligen tittat på skidor, och jag har typ sovit) så väger jag nu upp för detta genom att blogga när jag, håll i er; befinner mig på toa.

Som jag för några minuter sen skrev till Jonas, detta är livet. Att få sitta i lugn och ro på toan och samtidigt ha datorn på för att göra olika saker är fantastiskt. Nästan lika avslappnande som Unesthål som vi ska lyssna på varje kväll i sju veckors tid. Alltså väldigt avslappnande.

Snart ska jag nog sova, är sjukt trött efter dagens långpass som dock bara blev en och en halv timme. Men det dög bra ändå.


Nu skall jag återgå till mina förehavanden

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0