Söndag, Bruksvallarna

Idag har jag återigen åkt skidor, och detta var sjukt tungt. Jag höll på att avlida och detta efter bara 15 minuter. Eller okej, det var efter 5. Trots denna tugnhet släpade jag mig uppför tills jag varit ute i 45 minuter då det var nerfärd och jag äntligen kunde pusta ut.

Nu sitter jag och försöker komma på bra frågor att ställa till två olika chefer, och det går riktigt dåligt. Hittills har jag kommit på 9 till den ena och 10 till den andra. Jag måste ha mer, men jag har ingen aning om vad jag ska fråga.

Sen kan jag också meddela att här uppe finns inga blommor att fota, så jag har tagit minst en miljon bilder av julgranspyntet. Vilket i och för sig har varit ganska roligt.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0