Onsdag

Jag känner nu att Carin fått dra det tunga lasset att blogga de senaste dagarna, så nu är det väl min tur att få arslet ur vagnen.

Idag har jag tränat lite nu på morgonen, dock kändes det så grymt tungt och pulsen kom aldrig upp att jag faktiskt gav upp. Det kändes som om jag lite sa ifrån till mig själv. Men det är väl så ibland antar jag.

Snart ska jag börja plocka rätt på lite grejer här i hemmet mitt, eftersom jag inser hur förjälvigt det faktiskt ser ut. Men inget att klaga på, jag har mig själv att skylla. Dock ska jag först piffa till mig lite så jag är redo för skolgång senare idag.

Här skulle det nu varit en bild på lussebullsdeg, om inte blogg.se's bilduppladdningstjänst varit upptagen med att mögla.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0