Muuuu

Jag har varit sjuk, sjuk och sjuk. Men idag är jag nästan helt frisk som en nötkärna. Jag klassar mitt tillstånd idag som frisk iallafall. Så idag ska jag nog träna, vilket är ett dilemma för jag kan inte bestämma om jag ska springa natt eller springa något hemma? Snart ska jag traska till skolan för lite fysik, samhällskunskap och en extra inlagd mattelektion, yes!

I natt har jag nog slagit nytt rekord på sovtimmar här i Hallsberg. Jag har sovit hela 11 timmar och tio minuter. Mycket skönt. Dock drömde jag mardrömmar om mitt fysikprov mestadelen av natten. Tusan också att det gick så dåligt igår på provet :(

Nej nu har jag annat att göra, tjingeling.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0