Måndag, Bruksvallarna

Denna dag började med ett strävsamt skidpass, där mamma snurrade upp mig trots att vi bara åkte 50 minuter. Jag skyller på dåligt underlag där det gick allt för trögt eftersom det vad ca 18 minus ute. Jag är egentligen rena rama Kalla när det kommer till skidor.

Sen var det dags för lunch och lite vila innan det bar av ut i bilen för lite handling av diverse saker. Vi började på Vävstugan och fortsatte sedan till ICA, Systembolaget och slutligen Konsum. Sen åkte vi hem via familjen Perssons hus där vi dumpade en julklapp.

Och nu har jag bakat pepparkakor och ska snart hjälpa mamma med middagen som idag blir tacopaj. Sen ska jag kanske titta lite på tv, det är ju trots allt CSI ikväll.


Bosse var trött och valde den självklara viloplatsen, en väska.

Ute är det snö.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0