God Jul

Hoppas ni alla haft en riktigt mysig jul. Jag har nu lyckats äta mig proppmätt på julgodis och öppnat mina julklappar. Jag har tydligen varit väldigt snäll i år, då jag fick flest julklappar av barnen Rosander. Så nu är min julklappsbänk fylld av öppna julklappar, där står tillexempel en Lupine pannlampa, en locktång, Prison Break 4, pengar, kläder, Body Butter m.m. Nu ska jag strax tralla iväg upp igen och äta julkvällsmat, mums. Imorgon bär det av till sommarstugan där det är 70 cm snö. Blir nog kanske lite skidåkning där också, trots att mina ljumskar skriker efter fyra dagars skidåkning.

Som en julklapp till er läsare bjuder jag på dagens outfit. Outfitarna är från i morse och användes inte hela dagen. Dessutom som ett litet plus bjuder jag på broder Erics outfit.

 

Eric: Svarta jeans från okänd affär, rutig julskjorta också från okänd affär, rånarluva från Ullmax, solbrillor från peace and loves campingen 2008. (ursäkta den dåliga kollen på affärer, eric är inte här och kan meddela, men om ni är intresserade går det bra att höra av sig)

Carin: Svarta trasiga strumpbyxor från HM, lång blå tröja från Gina, mammas armband från SNÖ och avslutningsvis Erics studentmössa från Alleskolan Sp3c.

Kommentarer
Postat av: joppe

Diggar eric! Han ser faktiskt hård ut!

2009-12-24 @ 22:35:13
Postat av: carin

Haha

2009-12-26 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0