Torsdag nr3

Såg att Carin minsann bloggat. Det känns bra, jag känner liksom inte pressen nu längre. Jag känner att jag kan göra annat än att blogga hela tiden. Typ titta ut genom fönstret, gå runt i huset, titta på tvreklam och inse hur sjukt jäkla dålig all reklam är. Ja förutom Ica reklamen då såklart. Det är go den.

Jag har även insett att ett överlack till mitt nagellack bör inhandlas. Jag känner att jag är i stort behov av detta, för allt nagellack bara faller av. Stavas det ens med två l? Eller bara med ett? Fast om det bara är ett blir det ju förstås nagel-ack eller nage-lack. Nagel-ack förstår jag ju, men inte det andra. Det är nog med två l. Tror jag.

Ja gud ni ser att det är massa kul grejer att tänka på när man inte känner bloggpressen längre.


Elin


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :)

2009-08-13 @ 20:46:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0