Torsdag

Oj oj oj, mycket klent med uppdateringar eller updates som det heter på bloggspråk. I alla fall för min del. Men detta kan jag åtgärda idag inom den närmsta timmen eftersom Jonas inte kommer hem från gymmet förän om typ en timme. När han gör det kan han få lära mig hur man gör matte. Gärna hur man gör matte c repetitioner av matte b. Detta skulle jag uppskatta, eftersom jag av någon outgrundlig anledning valt att läsa matte c på ett halvår och matte d på det andra halvåret. Kul grej. Detta känns som en omöjlighet just nu.

Nu sitter jag hos Carin och funderar på att, ursäkta, gå och bajsa lite eftersom Jonas som sagt var inte är inne. Men jag orkar inte. Istället nöjer jag mig med att lyssna på när nollningen disskuteras och platser bestäms. Sömn och skedning disskuteras också. Jag är mest passiv åskådare.


Elin

Kommentarer
Postat av: Huvudsponsorn

Säker på att Jonas kan lotsa till rätt startpunkt vad gäller matteracet!

2009-08-20 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0