Tisdag nr5

Detta är så komiskt att det inte finns. Igår satt jag och min syster och tittade på Tyra Banks show på trean. De disskuterade att unga tjejer skickade sexiga sms till sina killar och alla tyckte att det var fruktansvärt. Alla var GRYYYMT upprörda över detta. Ja, alla utom jag och Malin hemma i soffan. Vi stog med den åsikten att detta minsann inte alls var så konstigt utan att de får väl göra som de vill eftersom de trots allt var typ 16. Det har nu visat sig att vi inte var ensamma om denna åsikt, så väl Hanapee som allas våra Bloggkommentatorer delade den. Mycket roligt.

Något annat som också är kul var att Jonas för inte så länge sen gratulerade till körkortet. Synd att jag inte tagit det bara. Men det är ju bra om han skulle glömma det sen.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0