Tisdag nr3

Nu blev det inget avtal med syster, men vi delade upp disken så det var itne allt för tungt arbete. Dock känner jag att detta är bra träning nu när vi snart ska börja skolan igen. Fast det kommer ju inte vara så mycket disk eftersom vi har diskmaskin (YEEEES). Är grymt nöjd med detta, och det faktum att jag numera har egen toa samt kokvrå på rummet gör mig inte mer ledsen. Faktiskt. Nu är det bara fjärris till tvn, fem olika bloggdatorer, långt hår samt en lägenhet i Stockholms innerstad som hindrar mig från att bli next Blondinbella. Dock närmar jag mig detta sakta men säkert. Håret växer ju sakta men säkert och om jag itne klipper mig på fem år kanske det går ner till axlarna, och här får jag min första av dessa fem datorer. Niiiice.
 



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0