Söndag nr4

Nu är middagen avklarad och under denna disskuterades diverse ting. En av disskusionerna ledde oss vidare in på det faktum att jag trott att Dan och Malin gjort slut då han inte varit här på ett tag. Men det visade sig att han minsann bara befann sig i Schwiez för träning, och då är det ju svårt att ta sig hit. Men hur som haver, när jag berättade detta så undrade Malin varför jag trott detta vilket nu leder mig till poängen, en mycket kul kommentar från vår världsvana moder. Hon svarade snabbt och utan någon betänke tid: "Ja man vet ju aldrig vad som hände på sjätte."

Nu är det i alla fall Fantastic four som gäller samt lite smsande med min bättre hälft som som sagt var nu återkommit till Sverige. Wohoo!


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0