Söndag

Jag tycker nu att ANONYM ska sluta vara en sån fegis som inte vågar skriva ut sitt namn. Ja jag kanske dissar taxarna, ja jag kanske dissar att kommentera din kommentar. SKRIV EN EGEN JÄVLA BLOGG!

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ALLA LÄSARE SOM BARA KOMMER FRAM PÅ GATAN OCH KRITISERAR! HUR JÄVLA LÄTT TROR NI ATT DET ÄR ATT SKRIVA EN SÅN HÄR ASGRYM BLOGG VA? FATTAR NI INTE VILKEN PRESS VI HAR PÅ OSS ATT HA PÅ OSS DET SENASTE MODET, DE NYASTE OL-KLÄDERNA, SENASTE KOMPASSERNA?! FÖRSTÅR NI INTE VILKEN PRESS SOM VI HAR PÅ OSS BARA FÖR ATT VÅRAN BLOGG ÄR SÅ SJUKT STOR. VI HAR FAKTISKT 15 LÄSARE PER DAG! DET NI, JÄVLA SVINKOPPOR!

Nu ska jag snart fixa mig fin för min nattsömn och imorn kommer Jonas hit, dirre från Linköping dit han ska på reservupprop. Igår var vi på utställning med taxarna, Felix var tvåa och fick cert och Bosse trea utan cert.


Som Carin eller Ribban skulle sagt, lev väl
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips bara: Har sett bloggar där den mycket upprörda upphovsmakaren lägger ut ip:adress och hotar med att outa namn när någon upprepade gånger terroriserar, prova det så kanske jag kryper tillbaka under stenen jag kom från.



By the way såg jag en filmstjärna idag (ok inte på kändisnivå med ebba v s eller blondinbella men men), hon satt två stolar ifrån mig på föreläsningen i aulan. Först fattade jag inte var jag träffat henne förut, sen insåg jag att jag såg henne förra gången jag var på bio, galen värd.



PS. Som tur var tänkte jag till innan jag hunnit stega fram och skapa en pinsam situation, gud log stolt i himlen och kände att det skulle vara en harmonisk värd om jag gjorde så oftare. DS



PPS. Taxar hälsar, dera prisrosetter har numera internkamp på väggen i källaren, Bosses sida har fortfarande övertaget. DDS

2009-08-31 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0