Måndag

Herregud, igår trodde jag faktiskt att jag inte skulle kunna ta mig i mål. Jag sträckte mig till och med så långt att jag drack ur en bäck (inte att rekomendera, vattnet var brungrönt och smakade konstigt). Men jag tog mig runt och klarade den magiska 3 timmars gränsen men hela sju minuter. Dock ger detta mig en kass kilometertid, men det gör inte så mycket för på kvällen fick jag pizza med Marre, Johan och Anton.

Idag har vi flyttat in i Hallsberg och städat lägenheten. Pappa har lovat att nästa år så kommer städpatrullen bestå enbart av den som bott i lägenheten. Dock anser jag att detta inte enbart är mitt fel, men ändå. 

När mamma kommer hem från affären väntar middag, förhoppningsvis stuvade morötter och bacon vilket jag har suktat efter ända sedan vi var på väg hem från Oringen. Det är nog bland det bästa jag vet.


Förhoppningsvis lyckas mamma bättre med maten än vad Jonas gjorde på Oringen...


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0