Måndag

Alltså, idag är vi inte utbrända längre. Det känns skönt. Var ju så himla less på att bara få skriva massa autografer igår liksom. Enough is enough liksom. Asså, liksom.

Snart ska vi tillbaka till skolan, men innan det ska jag ställa tillbaka sängen eftersom den är utflyttad från väggen eftersom Therese måste ha internet i sitt rum. Vad ska hon med det till liksom? Hon kan ju göra något annat, läxor till exempel. Men jag är snäll och ställer mitt internet uttag till förfogande och låter de göra hål i min vackra vägg.

Dagens outfit är moderiktiga svarta leggins, grått långt linne från Cheap monday och Carins svarta kofta. Bild kanske kommer senare om vi orkar och vill. Är inte säker på att ni är värda det. Jag är ju fortfarande lite arg.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0