Hjälp

Hej Kropp och Knopp.
Jag är en ung kille i mina bästa år som brukar träna styrkegympa en dag i veckan. Nu är det så att jag har ett problem med det, och det är min svettning. Jag svettas floder och jag tycker verkligen att det är sååå pinsamt. Dels så luktar det äckligt men det är även pinsamt när alla ser hur blöt min tröja är. Men det värsta är att när jag legat på en madrass och gjort sit-ups så blir det som en sjö med svett när jag går därifrån, sen får de andra som också ska göra sit-ups ligga i min svett. Detta känns inte helt okej och jag skulle verkligen behöva tips och hjälp för att stoppa min svettning, det måste väl finnas något annat sätt än att jag rullar in mig själv i gladpack innan varje träning?
/ Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0