heeeeelg

Dålig uppdatering av mig, skärpning! Idag har jag tagit farväl av mamma och pappa som åkt till Österrike för att vandra i alperna, så har haft en FF lördag och även en FF söndag imorgon hemma i Finspång. Idag har jag varit hurtig och tränat orientering i skogen, vilket var väldigt jobbigt men ändå lite roligt.

Jag har även funderat på att kasta iväg en beställning till hm, men då måste jag vänta tills mamma kommer hem innan jag skickar den, vilket blir om sisodär en vecka så det känns lite segt, jag får nog sova på saken. Nu på kvällen har jag och Eric lagat mat, han fixade grillen och jag potatisen, sicket team work. Så nu ligger jag i tvsoffan med datorn på magen och är mätt. Imorgon är det tävling, måttligt sugen med dagens form. Jag får satsa på gång utan bommar i skogen, för fort kommer det nog inte gå.

Nu är det snart Bolt på tv, och Jonas1 inte superhunden Bolt utan den andra Bolt. Kanske trycker lite glass till det, adjö.



carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0