Fredag

Nej, jag har inte dött. Jag har inte heller råkat ut för magsjuka, brutna ben, bloggpuas, utbrändhet, brutna naglar eller akut brist på hårspray. Jag lever och frodas, dock är jag i ett mycket svettigt tillstånd då jag tillbringat förmiddagen hos min kära vän Karro solandes på deras baksida. Detta var en mycket angenäm upplevelse om man bortser från solandet.

Nu är det ju dock så illa att jag missade dagens avsnitt Days of our lives och i stunder som dessa skulle det vara praktiskt att ha en vän som Elle Woods( "Hey Elle, do know what happened on Days of our lives yesterday?" "Well yes bla bla bla"). Tyvärr har jag inte detta, jag har bara vänner och bekanta som tycker att min serie är en skit serie. Jag tycker att det är typ samma som att kolla på Idol eller Talang eller något annat. Så det så!!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0