Fredag

Nu har jag gått upp efter mycket om och men från taxarnas sida, de drog nämligen igång med sen vanliga symfoni först kvart i åtta, sedan ca halv nio och ytterligare en gång kvart i tio. Detta innebar att jag vaknade ett antal gånger och slutade med att jag faktitskt blev tvungen att vältra mig ur sängen för en halvtimme sen. Detta uppskattade jag föga. Men vad gör man inte för att göra taxarna nöjda.

Sen när jag riktigt vaknat till liv (läs: efter Days of our lives) så ska jag åka till huddinge för inköp av stumpbyxor till moder och ett överlack till mig. Sen ska jag packa klart väskorna helt också, eftersom vi ska på bröllop imorn och jag åker på söndag.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0