torsdag

Idag när jag kom hem från min långa skoldag (som slutade 11), så märker jag till min stora lycka att min bättre hälft har gjort en riktig jätteinsats och städat mitt rum. Han har lagt alla papper i högar som var sorterade efter om det var skola eller något annat, alla kläder i en hög och golvet var tomt. Gissa hur glad jag blev. Det var dagens absolut bästa!

Jag har även dragit mitt strå till stacken och damsugit och slängt  två tredje delar av alla papper, möblat om lite och skaffat en hylla. Så nu ska jag bara sortera alla kläder och hoppas att allt är rent.

Snart ska vi iväg och träna lite, får se hur aktivt det blir. Aktiv vila kanske. Jag har till min stora förtret nu lcykats få ont i såväl benhinna som nedre höft. Men det går nog över om jag inte springer så mycket utan spinner istället. Jaaa.


Elin och JONAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0