Torsdag

Efter en mycket händelserik helg och vecka har jag nu åter tagit mig hem. Väl hemma har jag fått reda på att jag har attityd problem och att jag numera inte längre beskyddas av handen av en av klubbens någonting( "jag har tagit bort min hand från elin nu", för att citera ganska exakt). Detta är mycket komiskt i mina ögon.

Det är inte bara jag som har attityd problem, öga mot öga tjejerna har fortfarande det också. Även detta är mycket MYCKET underhållande.

Då kanske någon av våra mycket trogna läsare funderar, "Har Elin gått och blivit ett problembarn?". Svar nej. Eller kanske. Men jag har sagt till folk vad jag tyckte, öga mot öga, och detta blev utfallet. Men min syster tycker i alla fall att det är roligt, och det är ju skönt att jag kan underhålla någon.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0