tisdag

yes box då var jag ett litet steg närmare mitt körkort, för idag har jag avverkat halkan. det gick bra och ingen kom till skada, när jag varit på halkan fick jag stressa iväg till bussen vidare till massage och sjukgymnast eftersom att jag är tvungen att kolla upp mitt knä. nu har jag fått massage och det var inte direkt skönt, mitt ben är rosa och det är ömt som en korv i bildörren.

det visade sig att min lårmuskel är alldeles för spänd och har blivit förkortad så den har dragit med hela knäproceduren åt sidan så mitt knä har blivit snett, dessutom var jag alldeles för svag i en muskel på baksidan av låret, så nu måste jag pumpa upp den muskeln och stretcha järnet + löpningsförbud på hårt underlag och träningsförbud över huvudtaget tills det inte gör ont längre, sen ska jag vara fit for fight så att säga. jag måste även erkänna att jag tycker lite synd om mig själv, så jag ska önska mig ett riktigt fett påskägg så jag blir lite glad. förövrigt har det som sagt varit en bra dag, och nu ska jag bege mig en trappa upp för att hjälpa mamma o laga påskmat och påskpynta :)
carut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0